Friday, November 26, 2010

PERCUBAAn KALI PERTAMA..

testing 1..2..3..
hehehe..
galakan + dorongan : cetusnya keinginan nk create bloq nie2.
thnx to my cucuku umienadia..
hehe..
to give me inspirasi..
hah..

knp ek.?? blog nie dinamakan NUR ISPIRASI...
sbb..setiap insan perlukan ilham utk membawa dirinya maju ke depan atau disebalik..
dlm kehidupan saya berteraskan.. isPirasi dr ALLAH S.W.T pemberi ilham dan ikhtiar membentuk kehidupan saya..
malahan kpd ALLAH saya m'yembah dan padanya mohon pertolongan..
segala y baek dtg drnye..
knp nUR: merupakan cahaya Nabi MUHAMMAD S.A.W meneragi segala2 alam..
membuka lebaran baru kehidupan manusia keluar dr kepompong kehinaan [jahilliah]..
mengikuti cara kehidupanya nescaya kehidupan manusia diserikan dgn cahaya y tidak ternilai dr ALLAH S.W.T.
betapa indah hidup ini.
disulami keberkatan dan keredhaanya..

saya teringat lirk lagu maher zain dr petikan lagu
ALWAYS BE THERE.
makna lagu nie begitu mengujakan.. 

So when you lose your way
To Allah you should turn cos'
As HE promised HE will always be there
HE brings ourselves from the darkness into the light
Subhanallah (praises belong to YOU), Keeper of everything
Shouldn't never feel afraid of anything
As long as we follow HIS guidance whole the way
Through the short time we have in this life
Sooner all 'll be over
And we'll be in His heaven and we all be fine
Tulah serba sikit percubaan kali pertama saya.hehehe..
-KHALIFAH OF ALLAH-

4 comments: